«Gull-profil» fra Impuls

Publisert 2015-04-20 | Oppdatert 2025-02-11

Skrevet av Stiftelsen Norsk Gastronomi

Gjennom fem konkurranser har Impuls bidratt til Bocuse d’Or kandidatens uttrykk på trykt materiale, samt organisasjonen Bocuse d’Or Norges behov for materiell og kommunikasjon. I den siste konkurransen tok Ørjan Norge til gull, god sekundert av et flott team av hjelpere både i og utenfor kjøkkenet. Impuls var som Bocuse d’Or Norges reklame-, design og fotobyrå en av de sentrale hjelperne. Sentrale medarbeidere i Impuls var også med til Lyon, foresto førstelinje-kontakten mot mediene og bisto med å betjene de over 1000 norske fans som var i Lyon.


«Impuls reklame- og fotobyrå har over tid utviklet en unik kompetanse på matrelatert kommunikasjon, noe som vi har nytt godt av gjennom flere konkurranser. Det er i tillegg enkelt å samarbeide med Impuls, noe som gjør at det har flytt godt og vært effektivt», sier Arne Sørvig, daglig leder i Bocuse d’Or Norge.


Se Ørjans meny i Lyon her. Grafisk arbeid og foto: Impuls Reklamebyrå

Tags

Stiftelsen Norsk Gastronomi